10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 37546231001

LAMAX InstaKid1, modrá

LAMAX InstaKid1, modrá

Perfektní kámoš pro všechny malé nadšence do focení – instantní dětský fotoaparát LAMAX InstaKid1 s velkým barevným displejem fotky nejen pořizuje, ale také rovnou tiskne. Snímky také ukládá na microSD kartu stejně jako videa. Ta jsou v interpolovaném rozlišení 1080p nebo v reálném 720p. Rozlišení fotografií je až 8 Mpx. Celý popis

Barva

default
default
Ušetříte 299 Kč 1 989 Kč
1 690 Kč
Zboží od: MALL
Ušetříte 299 Kč 1 989 Kč
1 690 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Jiní prodejci
S novou kartou za

Již zítra na výdejním místě
Již zítra na vaší adrese

Recenze (0)

Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Dcéra si s kamarátkami užila veľa zábavy s foťákom. Okrem fotenia a následného nalepenia fotografií do zošita si mohli robiť obrázky alebo hrať známe hry. Filtre ani fotorámčeky Lamaxu nechýbajú. Deti si s ním naozaj užijú zábavu. Foťák prešiel testom odolnosti aj u mojej mladšej trojročnej dcéry. Ďalšou výhodou je vstup pre microSD kartu, šnúrka na zavesenie na krk, veľký farebný displej a veľmi rýchla tlač fotiek. Musím povedať, že pre začínajúceho malého fotografa je tento foťák super voľba. Je to zábavný kamarát.
Design
rýchlosť tlače
voľba češtiny
bohaté funkcie
nič
Anonymní
12.4.2024
Ověřený nákup
Pre malých fotografov ako stvorený, neskutočná zábava :-)
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Fotoaparát Lamax InstaKid1 sme testovali spolu s našimi dcérami. Veľkou výhodou tohto fotoaparátu oproti iným detským zariadeniam je integrovaná termotlačiareň. Na výber sú 2 typy termopapiera, obyčajný a samolepiaci. Výmena je jednoduchá a zvládne ju samo dieťa. V menu fotoaparátu sme nastavili češtinu a preskúmali ďalšie položky - deti najviac zaujali 4 klasické mobilné hry (had, stena, sokoban a tetris) a možnosť použiť na fotografiu rôzne filtre a rámčeky. Tie sú naozaj pekné, môžete si napríklad vytlačiť vianočnú menovku na darček s fotkou. Kvalita tlače na termopapier nie je taká vysoká, ako sme zvyknutí zo stolných tlačiarní, ale pre deti - pre ktoré je tento výrobok určený - určite stačí. Po vložení karty microSD (pozor, nie je súčasťou balenia) môžete tiež ukladať fotografie, nahrávať a prehrávať videá a dokonca prehrávať súbory mp3. Celkovo mi fotoaparát pripadá vhodný pre vekovú skupinu 5-10 rokov, s tým, že vytlačenie momentiek v tlačiarni ocenia aj starší.
možnosť okamžitého vytlačenia fotografií
veľký farebný displej
možnosť ukladať fotografie a videá na microSD kartu a preniesť ich do počítača
nabíjanie cez kábel USB
kreatívne možnosti - rámčeky, filtre, efekty
digi hry
v balení nie je karta microSD a bez nej nemôžete používať všetky funkcie fotoaparátu
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Fotoaparát LAMAX InstaKid1 je skvelým parťákom pre vaše dieťa, ak rado objavuje nové veci :) Za pár sekúnd vytvorí čiernobiele fotografie, ktoré môžete skrášliť prednastavenými rámčekmi alebo špeciálnymi efektmi. Ak do fotoaparátu vložíte SD kartu, môžete rozšíriť jeho kapacitu. Fotky môžete ukladať až do rozlíšenia 8 MP. Vo voľnom čase si vaše dieťa môže zahrať jednu z prednastavených hier na fotoaparáte. Tlačiť môžete v odtieňoch sivej alebo ihličkovou tlačou. Menu je v češtine, čo je najväčšou výhodou. Veľmi sa mi páči veľký farebný displej, je prehľadný a dieťa samo ovláda fotoaparát veľmi intuitívne. Veľmi sa nám páči a odporúčame ho :)
Krásny design
Jednoduché ovládanie
Rolky termopapiera sú súčasťou balenia
České menu
Rámčeky a ďalšie efekty vo foťáku
Okamžitá tlač
Prednastavené hry
Možno použiť ako prehrávač MP3.
Veľký farebný displej
všetko v úplnom poriadku
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Fotoaparát pre deti InstaKid sa dodáva s tromi kotúčmi papiera, na ktoré môžete tlačiť fotografie - dvakrát termopapier a raz samolepiaci termopapier. Prvýkrát sa mi podarilo nasadiť rolku opačne a márne som čakala na fotografiu, ale otvorenie fotoaparátu a otočenie rolky je otázkou chvíľky. Pomocou fotoaparátu môžete natáčať aj videá, fotografovať bez tlače a všetko si uložiť vďaka slotu na SD kartu. Ďalej môžete počúvať hudbu a hrať hry, v ponuke sú štyri. K dispozícii je veľký farebný displej a možnosť nastavenia češtiny. Fotografie sú čiernobiele, v dostatočnej kvalite. Pred fotením je možné do fotografie pridávať rôzne efekty, rámčeky, prípadne obrázok rozložiť na viac štvorcov. InstaKid má peknú pastelovú farbu a v rovnakej aj šnúrku uchytenie, je príjemne ľahký do rúk a má jednoduché ovládanie, ktoré zvládnu aj menšie deti. Veľmi sa nám páči a môžeme ho odporučiť!
čeština
termopapiere a lepiaci papier v balení
rýchlosť a kvalita tlače
nie je nič
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
veľkosť fotoaparátu je tak akurát pre deti. Ocenil som aj jednoduchosť ovládania a najmä kľúčenku na krk, ktorý zabraňuje pádu na zem. Kvalita výsledných fotografií nie je zlá, ale určite nie taká, akú výrobca uvádza na krabici. Oceňujem náhradnú rolku s možnosťou nalepenia. Celý fotoaparát by som zaradil skôr medzi hračky ako elektroniku. Deťom sa páči a baví ich s ním hrať sa/fotiť. Ocenil by som, keby sa dalo po odfotení zrušiť tlač, lebo nie vždy sa im to podarí na prvý pokus.
jednoduché ovládanie
tlač na samolepiaci papier
fotografie určite nie sú rovnaké ako na obale
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Tlač na termolapie je trochu prúžkovany, keď svetlo nie je dobré. Veľký výber filtrov, efektov, rámčekov. Po vložení sd karty môžete fotiť bez tlače a ukladať na kartu. Môžete tiež natáčať videá, počúvať hudbu a hrať hry, takže skvelé na zabavenie dieťaťa na dlhých cestách. Má aj blesk, zoom, časovač, takže môžete fotiť sami s rodinou. Fotiť zvláda aj trojročný chlapec. Za mňa je to skvelý darček pod stromček. Čo ma mrzí, je, že fotoaparát musíte držať naozaj pevne, aby ste urobili krásnu fotografiu, inak je rozmazaná.
Ľahkosť
Jednoduchosť
Ovládateľnosť
Nesmiete hýbať s foťákom, inak budú fotografie rozmazané
Ověřený tester
10.12.2023
Testuj.to recenze
Tento detský prístroj Lamax považujem za ideálny prvý fotoaparát pre deti. Deti sa môžu hrať s vyhotovenými fotografiami, rôzne ich zdobiť a potom sa rozhodnúť, či ich chcú vytlačiť na termopapier (fotografie sú skôr na zábavu, na pamiatku, než na uchovanie spomienok, sú čiernobiele). Tlač fotografií môže byť aj okamžitý. Ovládanie je veľmi jednoduché, deti na všetko prišli samy. Navyše je v češtine. Okrem fotografovania a natáčania videí môžu deti hrať hry alebo počúvať hudbu. Fotky, videá a hry sa krásne zobrazujú na veľkom farebnom displeji. Páči sa mi dizajn zariadenia, krásne padne deťom do ruky, je ľahký, navyše má odolný povrch, len tak sa nepoškriabe. Deti môžu zariadenie nosiť na krku a v prípade potreby ľahko odpojiť šnúrku. Súčasťou balenia nie je karta microSD, takže sa nedá použiť okamžite, ak nemáte doma náhradnú.
Design
Jednoduché ovládanie aj pre deti
Okamžitá tlač
Efekty, skrášlenie fotografií
Hry, hudba
Veľký farebný displej
Čeština
Žiadna microSD karta v balení
Trochu horšia kvalita tlače, tlačí fotografie skôr pre zábavu ako na uchovanie spomienok
Vyššia cena
Ověřený tester
9.12.2023
Testuj.to recenze
Detský fotoaparát Lamax nás so synom veľmi príjemne prekvapil. Na ovládanie je jednoduchý, fotiť môžu aj malé deti, u nás sa striedali päťročný syn a trojročná dcéra. V balení sú dve rolky termopapiera plus jedna rolka samolepiaceho papiera a vytlačenie fotografie trvá asi 10 s. Syn buď vytlačil fotografie klasicky a vyfarbil ich a tie, ktoré vyfotil na samolepiaci termopapier, nalepil. Fotky majú pekné rozlíšenie na termopapieri, aj uložené priamo vo fotoaparáte na microsd karte. Fotoaparát má aj veľa efektov, rámčekov a filtrov, takže fotenie je o to zábavnejšie. Po vložení karty microsd je možné ukladať fotografie a nahrávať video a tiež používať fotoaparát ako prehrávač mp3. V balení každý určite uvíta šnúrku na zavesenie fotoaparátu, aby ho dieťa prípadne neupustilo na zem a hneď ho nerozbilo. Foťák má veľký displej, ktorý je ideálny pre deti. Synovi sa páčila krásna modrá farba a z hier si obľúbil najmä hada a tetris. Fotoaparát môžem len odporučiť, pretože syn ho vôbec nechce dať z ruky a každú chvíľu fotí.
Design a veľkosť fotoaparátu
Šnúrka na krk
V balení sú 2 rolky termopapiera a 1 rolka samolepiaceho termopapiera
4 hry
Možnosť prehrávania hudby
Kvalita fotografií
Nič sme zatiaľ nenašli
Ověřený tester
6.12.2023
Testuj.to recenze
Instantný fotoaparát sme zaobstarali pre syna a je s ním veľmi spokojný. Baví ho fotiť a používať veľa efektov a rámčekov. Fotky sa tlačia na termopapier alebo termopapier s nálepkami. Rozlíšenie fotoaparátu je pre deti dostatočné. Vytlačená fotografia je dobre čitateľná, aj keď sú na nej vidieť prúžky tlače. Ďalej syn používa foťák na počúvanie hudby, ktorú má uloženú na karte micro SD, a rád využíva aj 4 hry, ktoré sa dajú hrať priamo v tomto fotoaparáte.
Jednoduchá manipulácia
Možnosť počúvať hudbu
Veľký výber efektov a rámčekov
Možnosť fotiť bez tlače fotografií
Ukladanie fotiek a videí na kartu micro SD
Kratší nabíjací kábel USB
Pri prehrávaní nahraného videa nejde zvuk súčasne s obrazom
Ověřený tester
1.12.2023
Testuj.to recenze
Lamax instaKid1 je veľmi príjemný. Má peknú farbu a je z príjemného materiálu, ktorý sa nešmýka. Okrem toho je v balení aj šnúrka na krk, čo deti veľmi ocenia. Nabíjanie cez USB-C je veľkou výhodou. Veľký displej je skvelý na hranie hier, má dobré rozlíšenie a veľmi pekné farby. Prehľadnosť aplikácie je veľkou výhodou, ľahko sa používa a orientuje v menu. Ľahká nastaviteľnosť času, jazyka, rozlíšenia, hustoty tlače, spôsobu tlače atď. Potešila ma hra Snake, tetris a pinkanie loptičiek. Je to multifunkčný fotoaparát. V nastaveniach si môžete nastaviť, či chcete tlačiť fotografie ihličkovou tlačou alebo v odtieňoch sivej. Môžete tiež nastaviť Hustotu tlače. Za nás VEĽKÁ spokojnosť.
Farba
Kvalita
Výkon